söndag, november 9

Bakfylleprinsessan


Oj. Oj. Jag var inte ens i närheten av något som helst sällskapsmaterial i morse. Snarare det motsatta. Ibland lever jag verkligen inte som jag lär. Vilken alkoholistmiss. Om jag var känning med mig själv skulle jag bryta kontakten direkt! Det är lite av min filosofi. Bryt och lev vidare. Fungerar skitbra, det vill säga alla gånger då det inte fungerar skitdåligt.


Tänk om man bara kunde gömma undan alla alkoholister som man ignorerade förståndshandikappade förr i världen. Jag menar, det var väldigt effektivt har det visat sig. Frågar är då hur få människor som faktiskt skulle finnas kvar i dagsljuset efter ett sådant undangömmande. Vi hade nog alla fått smyga undan en och annan granne, släkting och katt. Gör mig faktiskt ingenting, jag gillar endå inte mina grannar, katter är håriga och det finns en anledning till varför jag inte gillar julafton. Men vid närmare eftertanke skulle de nog få stoppa undan mig någonstans också då med tanke på min bravad de senaste tjugofyra timmarna. Men oförmögen till att känna känslor som jag är gör det mig inget. Medlen helgar målet.


Skål.

Inga kommentarer: