tisdag, maj 13

Jävla skit.

Just nu mår jag sådär dåligt man kan göra när man ska ut en kväll och ingenting i garderoben vill kännas rätt. Då sätter jag mig bara ner och börjar ta på mig mysbyxor istället, dra täcket över huvudet och vill bara sova. Så känns det nu.

Den enkla förklaringen till mitt nuvarande måeende är det att jag imorgon onsdag ska flyga hela den långa vägen ner till Spaniens östkust. Flygingen eller solresan i sig är inte den bidragande faktorn till det hela. Nej. Jag upptäckte nyss att mitt pass gick ut för en månad sedan. Sånna motgångar orkar jag inte.

Så imorgon gäller det för mig att le hos farbror polisen på Landevetter airport och hämta ut mitt tillfälliga pass för strax under 1000-lappen. Känns sådär motiverad till det med tanke på att det är ungefär var jag betalade för mina flygbiljetter.


Hoppas fan resan blir kul nu. Annars ska jag ha pengarna tillbaka. Känn ingen press Emmy.

Inga kommentarer: