tisdag, maj 6

Mycket mening

Med en kopp grönt earl grey te på ena sidan och min enstänglade orkidé på andra sitter jag nu vid mitt gamla nötta skrivbord. Tyck inte synd om mig för att jag tvingas dricka grönt te, att mitt skrivbord ser gammalt ut eller för att min orkide bara har en stängel (eller vad det nu kallas i ental) Ack nej, tyck om mig för att jag dricker teet, köper alldeles egna blommor och har en känsla för stil.

Skämt å sido. Idag har varit totalt meningslös i den meningen att jag inte gjort mycket värt att nämna. Så inte heller senaste helgen då jag jobbade på Plantagen här hemma i Askimland och somnade halv åtta på kvällarna. I hårda drag draget. Efter en kort storhandling på coop har jag nu återvänt hem för att slå mig till ro i mitt stökiga rum. Så mycket ro man nu kan få med en Smillasyster.

Godkväll Göteborg

Inga kommentarer: