onsdag, december 3

Mest om mig

Jag tycker inte om att frysa på min semester, jag ogillar bowling och sällskapsspel. Många gånger tycker jag till och med det är roligare att titta på. Det finns människor jag tycker om och det finns de personer jag ogillar. Sällan berättar jag hur jag tycker för dem jag gillar, allt mer ofta påminner jag andra hur mycket jag inte gillar. En egenskap under granskning.

Något utav det äckligaste jag vet är när någon tänder en ciggaret, men mest av allt hatar jag nyponsoppa & glass, minus glassen. Jag har en tendens att glömma bort tiden, tro att jag har några timmar mer än gemene man. Men ack så fel man kan ha. Tiden går fort när man har roligt och dagarna är inte så tråkiga dom heller.

Onsdagsnätter är som bäst dagen efter tisdag. Tro mig.

Inga kommentarer: