söndag, oktober 14

Lördagen den 13

Jag fick ingen rosa cykel som Fille. Men jag fick en hel massa andra saker att glädjas åt. Om inte är jag glad för kvällen på restaurangen där Victor söp mig ovanför bordet (med tanke på att jag var ganska medveten om det). Utekvällen kunde jag varit utan, någon idiot, Danne! fick hjärnsläpp och beställde taxibilar till höger och vänster. Så det var väl bara att åka in med resten. Frågan är bara om folk verkligen tror att det är något drag redan vid elva- halv tolv. Mycket otroligt.

Men som sagt, jag hade en bra dag och nu ska jag snart kila bort och hämta alla mina paket som ligger och väntar på mig i ett kök på en restaurang i en förort på en stadskarta på ett golv. Ursäktar den långa meningen med att jag numera är 20 och inte skriver så bra längre, eller så är det helt enkelt för att jag är smått bakis. Välj själv.




Tjillevippen.

ps. läste igenom mitt lilla inlägg och tillägger såhär i efterhand att det jag skrivit inte ska tas som negativt på något sätt. Insåg själv den lilla förvridning som smugit sig in i mina formuleringar! Är alltså inte så det ska läsas. Läs det med ett leende på läpparna så kan det inte bli fel. puss och kram. ds

Inga kommentarer: