torsdag, januari 24

115

Det är tokigt hur ytters oinspirerad jag varit i dagarna. Stor underdrift. Sitter för tillfället och lyssnar på Leona Lewis, hennes låt är som Whiskas är för katter. Beroendeframkallande. Kalla mig neerd men jag faller tyvärr för sånt där catchigt vet ni.

Ikväll finns inga världskonflikter att lösa, inte heller några att hitta på. Istället funderar jag lite avlägset på min myrfobi, mitt teberoende, det kreativa tänkandet och mina dåtida klaver. De två apelsinerna jag just åt var inte heller dumma.


Såg att allas vår kommersiella kanal Fem är på jakt efter deltagare till nytt program. 21 frågor om dig själv och du blir halvmiljonär. Bit av kaka. Vad kan vara så svårt, ett stycke pinsamhet och rosor på kind. Vad gör man inte för pengar(jobbar på dagis kanske).

En viss fjortonåring var berusad första gången på ZansiBar, en annan gång var hon inte fjorton men gick direkt från efterfesten till jobbet. Hur svårt är det. Hon har sprungit runt en grill, ett hus och på en strand. Hon sågs även i någons trädgård en gång. Samma flicka har varit lite hemligt kär i en kille sedan hon var femton och en gång drack hon sig full på en vardag och firade Päradagen i Förslöv.
...Inga konstigheter detta. Ge mig 500 000 kronor så ska ni få se på hemligheter!

so long

Inga kommentarer: