tisdag, januari 29

Jaget

Jag Jag Jag. Jag är så självsäker att jag blir osäker. För ingen anledning. Människor har kastat bra ord på mig en lång tid nu. Ibland menar man det, ibland inte. Men ändå suger man åt sig som en svamp, för oavsett om någon säger något eller inte har jag lärt mig att den som gör störst skillnad är jag själv. Vilket ofta resulterar i att jag vet bäst och andra mindre dåligt. Detta låter naturligtvis mycket mindre kompliserat uppe i mitt huvud men det är lite skitsamma om du förstår. Det viktigaste är väl endå att ni får något att klura på.

Föresten blev jag kär idag. Denna hade sköna rutor på magen, otroliga ansiktsdrag och en gyllenbrun ton. Snygg klassisk stil vad det som gällde och jag såg att det fanns mer att upptäcka under ytan. Det var som om jag ville springa iväg till Domkyrkan ett kvarter bort och bara göra slag i saken. Tyvär kostade väskan en 5tusing så jag får väl gå runt med min nuvarande på axlen- som de säger i skåne- ett tag till. Men inatt ska jag drömma.

Inga kommentarer: