torsdag, april 30

En dag som vilken annan som helst

Onsdag natt. Imorgon är sista dagen i skolan denna veckan tack vare första maj. Tack. Å andra sidan förlorar jag en hel dag av kunskap tack vare just denna dagen så jag kanske borde vara aning mer fientlig. Men å andra sidan, vem orkar.
...En flaska vin och en superfrukstdrink senare sitter jag nu här och önskar jag kunde vrida fram klockan till veckan i maj då Victoria kommer. Saknar väldigt mycket. Massa.

Gissa vad jag åt idag, pasta med tomatsås såklart. Okej, förlåt för att jag ens tog upp det, men I just want to make sure your not planing on having a pasta-pomodorikväll när jag kommer hem i sommar. Jag vill aldrig se spaghetti eller tomatsås igen i hela mitt liv. Basta.

Just nu är det Imogen Heap som håller mig sällskap och för det är jag glad. Men det är så dags att gå och lägga sig under täcket nu. Oj, nu började mr. Mraz sjunga lite svängigt istället. Det är inte slut förän den vita reggeakillen sjunger- som jag burkar säga.

Godnatt

Inga kommentarer: