måndag, februari 12

Alkolismens begynnelse

För att det ska kunna vara kallt måste det finnas hetta, vitt kräver sitt svart och högerfoten den vänstra. Alla hjärtans dag kan också placeras lite difust i samma fack. Det är tack vare oss singlar som ickesinglarna finns. Kontentan av det hela är alltså att alla där ute borde tacka mig, den eviga singeln, för att ni kommer ha så jävla mysigt på onsdag. Men nej, jag är inte bitter.

Nog nu.

En sak. En mycket märklig sak. Det är på så vis att ingen tycktes vilja gå med mig till balen. Min ultrafenomenala slutledningsförmåga sa mig detta när ingen tog till sig min ytters seriösa efterlysning. Inte ett enda. Inte ett enda telefonsamtal lyckades jag frambringa. Skit. Bojkottar väl balen också dåra. Känn er skitskyldiga, det är ni värda.


Behöver höra lite skånska. Måste. Lite vin hade inte heller legat helt fel (man kan ju säga "suttit" så). Får bli när jag flyttar in i Ager-Hansens residens i veckan. Ska bli skönt att vara för mig själv ett tag. Jag en flaska vin och ett tomt kallt hus. Oj, jag börjar förvandlas till min namne, Cecilia Ager-Hansen, skrämmande. Får hålla igen på vinet kanske. Kanske inte.
Någon måste passa Coco, katten, så vem är mer kvalificerad än moi. En hel massa förmodligen, men säg inget till någon. Då får jag kanske inte dricka vin ifred till helgen. Så ssschy.


Puss och hej lightleverpastej




2 kommentarer:

maua sa...

Meeen, vart ska jag nu köra dig då?

Anonym sa...

Hörrududu. du glömde allt att jag har erbjudit mig att vara baldate. men tack för den då. det betydde visst inget, en sann vänskapschest och du bara ignorerar. Sug på dina spenar, kossa!

;) och så får du väl en liten puss för att jag tycker om dig iaf