onsdag, februari 7

Sökes

Mitt liv ur ett numerärt perspektiv är just på dagen 98/111/1 000 000. Cirkus. Nej, 98 är inte min vikt och 111 är inte min skostorlek. Det är dagar kvar till två speciellt pressade dagar inom en snar framtid. Först och främst den överglorifierade balen, respektive Min studentavslutning. 1 000 000 kom med i bilden eftersom det är ungefär så många idéer och oplanerade planer jag har lyckats samla på mig inför den kommande hösten.

Spontan tjej som avskyr promenader i skogen eller annan
alternativ hurtighetsaktivitet i naturen söker Dig roliga, snygga,
rika, intelligenta, långa, hångelvänliga kille för eventuell eskort till studentbal. Jag
är desperat så det spelar egentligen ingen roll om du stämmer in på
ovanstående. Bara du följer med. Betalning genom natura kan ske vid önskemål.


Slog mig just (ej bokstavligt talat) i denna sekund att jag faktiskt missade utprovningen för studentmössan förra terminen. Vilket i korta drag förmodligen kommer innebära att jag antingen får dras med en självinköpt från åhlens, eller att jag går utan. Galet tragiskt. Men enligt mitt empiriska levnadssätt bör även detta lösa sig, likt allt annat i mitt bekymmersfria liv.
__En tänkt studentmössa är minst lika fullkomlig som en befintlig studentmössa, har någon knäppgök påstått i någon avlägsen och mörk tid av vår historia. Så i teorin borde jag lätt komma undan med det. Sen kan man fråga sig vem som kom på denna idiotiska idéen också..men det tänker jag inte göra.

Tänk, det hade kunnat va Du & Jag

Tjoflöjt

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar det sättet du uttrycker dig på! Jag skulle även kunna tänka mig att köra dig till balen.