måndag, september 24

Habegär

Idag är en sådan där bra dag. Musiken jag lyssnar på gör mig på bra humör och jag har börjat fundera på min tjugoårsdag en aning. Mormor är på mig angående kommande födelsedagspresentinköp. Hon tyckte nämligen jag borde komma med ett förslag snarast med tanke på hur kräsen jag är gällande saken. Märkligt. Emmy sa det med. Mamma också. Märkligt igen. Saken är den att människor alltid köper fel, inte kan man skylla mig för det!? Köp rätt istället så är problemet biff.

Problemet just nu är bara det att jag själv inte vet vad som är rätt. Med andra ord minskar chanserna dramatiskt för att känningar runt om ska träffa rätt. I hopp om en fullträff.
...Ett tips är att lägga ner mer än fem nanosekunder på omslaget. Estetisk som jag är uppskattar jag sådant. För övrigt är det tanken som räkas. Så oroa dig inte i onödan mormor. Är jag inte nöjd ber jag om kvitto.

Vid en genomläsning av ovanstående insåg jag plötsligt hur krävande jag är. Ber däremot inte om ursäkt. Lite kan man anstränga sig.

Puss och Hej Lewerpastejich

Inga kommentarer: