onsdag, maj 9

Skit

Grattis till samtliga! Det är nämnligen er turdag just idag. Eftersom det jag tidigare skrev och tänkte publicera försvann (cred till mormors dator) och ni därmed är skonade från ordbajsandet.

Efter raderandet bslutade jag mig för att inte ens på långa vägar försöka skriva något i stil med det som försvann utan istället stänga av datorn för att titta på tv med min käraste mormor. En liten stund ville jag dock tillägna er och med det skriva av mig angående resterande veckodagar.

Tycker bara att det borde vara till allmän kännedom att jag, Johanna Cecilia Johansson, imorgon kommer behöva stiga ur sängen halv sex för att hinna med det förbannade tåget. Efter ankomst i Båstaden bär det vidare med Empem till Malmoe för shopping. Tyck synd tack.



Okej, dags att se över mina stora besparingar på Nordea.se. Fick just en liten liten släng av illamående. Mycket märkligt. Men jag köpte en jävla fin klänning idag som kan få mig att må bättre imon.

Puss och hej.

Inga kommentarer: