onsdag, maj 2

Snabbmat

Varför är det alltid på det viset att när man ska till stan för att köpa sig något fint hittar man bara massa fult. Fem timmar till ingen nytta, minuter av mitt värdefulla liv som kastas i den äckliga kanalen som flyter genom vår hjärtliga stan. Meningslöst. Mina skor är inte heller sköna att gå i.

Det här med att skölja munnen med lite coca cola lät inte helt dumt om ni frågar mig, det är absolut studentklänningevänligt enligt min mening. Lite som flour, skitbra för tänderna. Bara att gurgla några minuter, njuta av och sedan spotta ut.

Sitter egentligen inte här och skriver för att jag har något utomordentligt ultraintelligent att säga, mest för att människor i min omgivning börjat tröttna på att läsa gamla inlägg. Men här har ni lite att fördröja era ödsliga liv med, själv har jag inte tid att fortsätta. Måste gå ut till mormor och titta på godiset hon äter (skulle kunna tugga lite och sedan spotta ut kanske....)


Shit va jag är bra. puss och hej

Inga kommentarer: