lördag, mars 29

I'm dreaming of a swim in the sea

Pang och bom. Från Hanna-sminkande till bag-in-box-tömmande på tre röda. Och rätt som det var hade jag vaknat upp med en helsikes bakfylla i ett stökigt hus där köket fortfarande luktade fylla. Härliga tider. Det var en bra kväll men be mig inte återge det hela för minnet sviker.

Första tanken när jag vaknade i morse "vad i ****** gjorde jag igår egentligen?". Victor & Victor's första tanke när de såg mig något senare var nog "vad i ****** gjorde hon igår egentligen?". Jag mådde som jag förtjänade. Är tacksam för deras upprensning av pantisar tidigare idag i alla fall, det är sann vänskap det. Men jag tror jag skrämde dom båda med min iögonfallande ofräschet.


Nu sitter jag här med ögonen på skrivandet samtidigt som öronen följer Marlin's sökande efter sin son Nemo genom de blå havet. Smilla, Maya och Felicia sover finaly och jag ska sova på soffan inatt. Måste hitta ett bra recept att bjuda EmPem och Carro på imorgon först bara.

The End

Inga kommentarer: