måndag, mars 31

Ännu en helg

Det hela höll sig mycket enkelt, några skivor parmaskinka, en och annan tärning potatis, fullt med ruccola, rödlök och lite fetaost. Jag är säker på att MatTina hade fått det hela att låta så mycket mer som en sensation än vad jag lyckas åstadkomma Däremot får jag inte betalt för att laga mat, det är lite där skillnaden ligger. Men det blev inte så dumt detta, salladen jag gjorde med mina egna händer. Det vakumförpackade brödet var i och försig märkt Coop men va fasen, det smakade inte jätteäckligt för det. Mums.

Helkväll med Kjellan (hennes nya smeknamn, Emmy vet inte om det än bara) och CarroBarro. En promenad till Shell efter middagen. Back ner och backe upp. Och sedan en Monsterfilmtitt. Så såg kvällen ut i korta drag. Sen att jag råkade tappa bort lilla Maya på Coop tidigare idag är väl dumt att nämna, det händer ju att mamma läser här lite då och då.

Over and'

Inga kommentarer: