torsdag, december 27

goda juletider

En liten Cicci balanserade på en liten liten liten spindeltråd. Fredag. Lördag. Söndag. Tisdag. Onsdag. Alkoholhaltiga drycker i händerna och huvudet på sn'e. Så kan senaste veckan summeras och jag mår som jag förtjänar. Ska gå och äta frukost snart. Klockan är 1500. Nu ska jag inte gå ut förrän på nyårsafton! Lovar.

För övrigt har det inte hänt mycket annat med tanke på att livet kretsat kring taxibilar, alkohol, dj's, deras musik och bakfyllor. Med andra ord, jag ska bli bättre. Ett nytt år en ny start eller hur är det man säger. Konstigt det där egentligen att man har nyårslöften såhär vid årsslutet. Det är bara en ursäkt för att få skjuta fram sina problem och slippa ta itu med de tills sista timman. Lustigt. Hade jag rökt hade jag lätt haft det som nyårslöfte- att sluta. Det är så förbannat äckligt ärligt talat.


Puss på dig

oh no

Inga kommentarer: