söndag, december 9

Söndag

Jag är hemskt ledsen alla mina trogna läsare. Jessica bland andra. Idag har jag ingen världskris att lösa, inga samhällsproblem att diskutera och inte heller någon att klaga på. Jag vill bara säga att min helg varit väldigt bra. Mycket tid med systrarna. De tre små grisarna.

Gårdagen bestod av en hel del alkohol och julkalas med områdets alla julfanatiska familjer. Inte nödvändigtvis i den ordningen och inte heller nödvändigtvis i samhörighet. Alla barnen fick ansiktsmålningar gjorda- så även mamma. Hon ville vara fin inför sitt julbord med jobbet senare samma afton. Och fin blev hon, med fjärilar glittrande på arm och kind. Succé.


Jag hoppas samtliga förstår den paradox till titelbyte jag gjort. Om någon mot förmodan lagt märke till denna betydelselösa händelse. Som de flesta vet tar jag detta inte på så stort allvar och orden i mitt eleganta lilla forum bör läsas därefter.

Pussar utdelas till er alla som står ut med mig.

.


Inga kommentarer: