lördag, december 22

Hemligheter och fyllesnack

Eftersom jag igår, tillsammans med Katarina och hennes käre bror Karl, var och ordnade till mormors och mammas julklapp kan jag inte berätta vad vi gjorde mer specifikt än såhär. Med tanke på att mamma mer än gärna går in och läser min blogg och det alltså inte skulle bli en sådan kul jul om hon fick veta. Överaskningsmomentet rubbas. Men förutom den där stora hemligheten vi hade för oss igår gick vi dessutom ut på kvällen. Med mat och vin i lika stora mängder som Nilen (mängder rödvin dvs) förberedde vi oss för en utekväll som bar både till nedre delen av Avenyn samt den övre. Berså. Park Lane. Och några stopp på 7 eleven.

Nu sitter jag här med tjocka kläder och en glöggmugg brevid mig. Mina nattliga samtal igår, även s.k fyllerigningar, får jag se över lite bättre. Man kanske ska ta för vara att börja spela in sina telefonsamtal så man har lite bättre koll. Som Katta skulle sagt; Typiskt Dåligt.

God Jul

Inga kommentarer: