måndag, mars 16

Keeps Getting Better

Via dei Pepi 71. Ja, det är min blivande adress nästkommande månader. Nu känns det som om det är på riktigt, samtidigt vet jag inte om "på riktigt" är positivt betonat. Vem ska man dela upplevelser med om inte sina vänner och människor man verkligen verkligen tycker om. Jag ska dela 16 veckor av upplevelse med främlingar från världens alla hörn. Ångest.
...Med det vill jag trots allt däremot säga att jag inte är den som är den. Impulsiviteten var det som fick mig till Italien från första början. Ångrar mig inte en timme ens. I Toscana läker alla sår eller hur är det man säger.


Och ja, jag köpte en liten leksak idag också. Den är rosa, den är tillräckligt liten för att hållas i en hand och den har en on/off- knapp. Nej, det är inte som du tror. Jag gick och köpte mig en liten Acer.

Puss och kram

Inga kommentarer: