onsdag, mars 11

Miss Sunshine

Idag sken solen! Härliga tider. Med mina rosa tygskor och solglasögon spatserade jag hem till mormor på Kapplandsgatan för att vara en hjälpande hand. Som om inte den blå himlen och de friska strålarna var nog somnade jag tjugo minuter i solariet vid simhallen också. Härliga tider.

Utan att sätta ribban högt vill jag ändå påstå att jag ser fram emot fredag med dess drinkar, glada vackra människor och bästa vänner i alla dess former. Förutsatt att jag kan bestämma vilken klänning jag ska bära kvällen till ära, annars ställer jag nog in. Nej.

....................................................................................................Foto: Smilla


Det är galet vad varm min dator är nu, kan inte ens ha den i knät. Dags att göra något åt det kanske. Fick ett tips om att öppna upp och damma, men vad denna anonyma tipsare inte visste var att jag inte är så road av att pilla med datorer. Tittar hellre på en ny, trots att min ekonomi inte tillåter. Men man kan väl få drömma sig bort.
...Fotot är föresten från häromdagen när alla systrarna Johansson spenderade två och en halv timma (!) på Lekstan. Var helt slut efter det, då var det ändå jag som suttit och tittat på mestadels av tiden.

Inga kommentarer: