lördag, mars 3

Blandad kompott

Jag sitter nu här med en jacka i tvättmaskinen och en lite nyare variant med bläckstreck på över hela. Sedan har jag en kort grå där knapparna har låssnat lite också men den räknas knappt. Detta är var som gör min lördagskväll så fulländad, jag kan ju fasen inte gå ut! Egentligen är förklaringen till mitt problem att jag faktiskt inte orkar, men det säger vi inte till någon.

Gårdagen var bra, för alla som undrar så var jag på Victorias 20årsfest, och jo det var väldigt påtiden. Kvällen slutade bra förutom en och annan förbannad bussfärd som senare övergick i taxiresa. Inte är man snål inte! ... Vaknade imorse av att jag hade ett litet odjur liggandes bredvid mig. Även kallat Smilla Bettan Felicia Johansson (Smills kommer mörda mamma för det namnet en vacker dag). Härligt med småsystrar! hmm

Okej,ett avbrott i skrivandet, pga Hannapanna som lyckades (efter mycket lite om och men) övertala mig att honka på till BLVD ikväll. Så nu måste jag nog ta på mig lite gladare kläder och göra en liten make up.


hejhopp, kan rimma på så mycket...

Inga kommentarer: