fredag, mars 9

Inatt jag drömde något som..

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Har vi Dementorer som svävar omkring överallt och
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
min tvättkorg med smutstvätt
Utan att se efter, gissa vad klockan är:
kvart över fem. Rätt svar 04.28.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
absolut ingenting
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
senast jag var utomhus var jag påväg från Bersåbar. Full som en korv
Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
åt ett pringleschips och drack vatten
Vad har du på dig?
ett guldigt linne med en hel del öl spillt över mig
Drömde du något i natt? I så fall - vad?
kommer verkligen inte ihåg
När skrattade du senast?
när jag snacka med Rogerio utanför Berså såklart
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
en liten anslagstavla, två tavlor jag själv målat plus en spegel som vart min gammelmormors
Har du sett något konstigt på sistone?
öh,nej
Vad tycker du om den här utmaningen?
vadå utmaning
Vilken var den senaste film du såg?
räknas Lets Dance som film??
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en lägenhet till migsjälv någonstans i skåne. för dom pratar så fint.
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
att jag har en lillasyster som heter Bettan i andranamn!
Tycker du om att dansa?
hellre än bra!
George Bush?
..är ful
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Felix och Mira
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
ja gärna,sommarhus typ
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

jag som inte ens trodde på dig din gamla skrutt!

Inga kommentarer: