torsdag, mars 8

Smiley Faces

Mina damer och herrar, Abdullazizar och friska, sjuka som tjocka och tjockare! Välkomna till mina innersta känslor. Mina hårda kritiska åsikter och mitt icke-problemfria liv! Fly medan ni kan kära vänner...

För er som numera ser mig som er vän vet vid det här laget att jag sällan gör saker jag ångrar. Inte heller gör jag saker jag planerat göra, vilket i normala fall borde resultera i saker man ångrar. Men som sagt, icke sa nicke.
För ett par veckor sedan lånade jag däremot fem böcker på biblioteket som jag dyrt skulle få ångra. Detta hör till några av de få unantagen av ångranden. Jag fick nämnligen idag, i dessa knappa tider, punga ut med hela fyrtiofem riksdaler. För ett par böcker som ingen annan ändå skulle få för sig att låna. Idioti.

Där försvann med andra ord pengarna till dagens planerade solning.

Ta nu inte för givet att jag, utav mina tidigare nämnda berättelser, inte suttit min beskärda del av projektarbetstiden idag. Eller igår heller för den delen. Dessa två dagar har jag nämnligen blivit mästare i PA:ing och en inskrivning i Ginuess Rekordbok är aktuell. Så ni som inte tror att jag har någon som helst självdiciplin kan ju köra upp mina sammanlagda 16 ½ timmar i röven.

Imon får vi se hur dagen artar sig, det beror helt på vart vår lilla duos förfest ska hålla hus. Duon som består av mig och Vic såklart. Emmy är inte hemma så hon får skylla sig själv.
Berså it is! Förutsatt att fransmannen inte missar planet imon också och uteblir från sina DJ.iga plikter imorgonkväll. Och de timmar jag låter bli att PA:a mig imorgon får överlåtas till lördagens studier. Om jag orkar vakna då vill säga (så mycket för självdiciplin).






Nu får jag sluta skriva för Emmy är sugen på popcorn och måste därför förskingra tankarna på annat håll. Som i min utomordentligt grymma blogg. Exempelvis.





Hälsningar från världens bästa Johansson! (Kopierat efter Karlsson på taket, en av Astrids mest neurotiske karaktärer, efter Pippi Långstrump.)



Inga kommentarer: