lördag, mars 10

Summan av gårdagen

Sådär i alkoholens inflytande tycktes min föregående lista vara tämligen kul. Vid närmare eftertanke- extremt tråkig. Men jag är inte den som ångrar, därför låter jag den stå kvar i minne av vilka misstag man kan göra, fem på mogonen efter en fredagssväng på stadens gator.

Vad som hände igår, den utlösande faktorn till min hittils värsta bakfylla detta år, var det att jag och min vän Victoria började med att dela två flaskor vin. Ja, den kan ni räkna ut själva. För att sedan dela på ett flertal andra alkoholhaltiga drycker. Hos familjen Forssell igår agerade jag toasmaster vid middagstid. Med andra ord, jag hade högsta ansvaret för att brödet blev rostat! Synd bara att man är så slö på att skala räkor, jag hinner inte med det höga tempot i den familjen.


För att hålla resterande mycket kort:

  • Smilla, 2, den exploderande huvudvärken och hans vän illamåendet väckte mig imorse. Jag önskar inte min värsta fiende dessa tre nyss nämnda.
  • Skåning & co ville få med mig ut ikväll, jag fick dock inse mina begränsningar.
  • Bestämde mig för att se melodifestivalen, somnade innan det börjat, vaknade lagom till the ark spelade vinnarlåten. Så mycket för en mysig hemmakväll.
  • Jag älskar att åka taxi, man finner alltid nya vänner. Har man tur blir man kanske ett skrivbordsunderlägg rikare också!
  • Varför drar jag alltid till mig djs och bartenders. Inte alls meningen.
  • Det där jag tidigare nämn om att plugga idag, glöm att jag sa något..

Godkväll gott folk



Inga kommentarer: