fredag, mars 2

Vårjackor och känslor

Förutom det faktum att jag, Cecilia, kom hem med en jacka med penstreck ritade lite var stans har min kväll vart härligt avslappande och behövlig. Jag och (tro det eller inte) mamma åkte för att kolla runt lite i lilla Gällstad och fick sammanlagt cirka två-tre timmar i bilen ihop. Bara vi två. Skönt. Det var det som var det behövliga i det hela och jag känner mig glad över att vi åkte. Trots mitt tafatta försök att hitta ett par jeans, jackan däremot var ett bra köp. Det säger jag i och försig alltid när jag brännt pengar på något så lita inte på mig!


Spåningar om Osloflytt har satts i rullning.

Längtar till helgen, då ska jag leka plugghäst och dricka alkohol. Inte vid ett och samma tillfälle dock, fast det hade vart ballt att ge sig på projektarbetet med några öl i kroppen. MVG direkt! Tack för mig. over and out som man brukar säga i branchen. Puss

Inga kommentarer: