tisdag, mars 13

Have mercy

Damdididammdutturuttuts mboppshobapsobap..Flickor och pojkar, det var dagens intro..

Jag vill tro att mina personliga egenskaper lyser igenom på bästa tänkbara sätt när jag lever mitt liv dagarna igenom. Om jag är glad vill jag även belönas för detta, lite som karma. Fast jag vill inte bli en ko i nästa liv, jag vill bara hitta en jävla balklänning. Är det för mycket begärt.

Min ständiga bundsförvant Emmypem och jag trillade runt på stadens gator tidigare idag för att leta oss igenom dessa kilometerlånga längder av tyll och annat fluff för att hitta en enkel, lagom, ej utstickande klänning. En svenssonklänning även kallat. Men vad hittade vi, jo, allt ifrån hej-jag-är-prostituerad till no-taste-girl och för att sedan övergå totalt i någon form av zigenarutstyrsel. Vem köper dessa klänningar? Inget vet.
Med risk för att låta aningen drastisk, men snart syr jag en själv. Trots mina bristande kunskaper inom sömnad tror jag ändå mitt bidrag till maskeraden blir det vinnande.


Sen vill jag bara säga att jag tycker det är dags att sluta frysa ut Hamas. Kina får ju ha OS 2008, så sluta med dubbelmoralen.

Tack för idag.

Inga kommentarer: